Όλο και περισσότερο το κομμωτήριο γίνεται μια διέξοδος για ψυχική ανάταση, «κάτι καλό για τον εαυτό μας» και «cocooning» ενάντια στην καθημερινότητα μιας γυναίκας.
Ο ρόλος του κομμωτή έχει πλέον αλλάξει. Από τεχνίτης έχει γίνει σύμβουλος ομορφιάς και στυλ. Ο αγαπημένος των γυναικών, αυτός που μπορεί να αλλάξει τη διάθεση και τη ζωή τους. Ο ρόλος του είναι ιδιαίτερα σημαντικός, ενώ η τεχνογνωσία, ο επαγγελματισμός και η αποτελεσματικότητα του είναι σημεία αναφοράς για τη γυναικεία ομορφιά.
Η πελάτισσα που αποφασίζει να έρθει στο κομμωτήριο σας πρέπει
- Να νιώσει ότι είναι σημαντική, μοναδική
- Να νιώσει ότι την ακούμε πάνω απ’ όλα και δεν αρκούμαστε στο σύνηθες: «τι θα κάνουμε;» ή ακόμα «το ίδιο με την τελευταία φορά;»
- Να πάρει έμπνευση από τις εικόνες κουρεμάτων, χρωμάτων, στυλ, τάσεων που της δείχνουμε
- Να νιώσει ασφαλής σχετικά με τον επαγγελματισμό μας, τη διάρκεια και το κόστος των προτεινόμενων υπηρεσιών.
Η διάγνωση είναι το βήμα αυτό που θα ξεκλειδώσει τη γυναίκα και θα δώσει στον επαγγελματία κομμωτή τη δυνατότητα να ικανοποιήσει τις ανάγκες της και να ξεπεράσει τις προσδοκίες της. Καθίστε δίπλα στην πελάτισσα σας, σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο, ακούστε περισσότερο, μιλήστε λιγότερο. Παρατηρήστε τη γλώσσα του σώματος όταν μιλάει για τα μαλλιά της.
Χρησιμοποιήστε περιοδικά μόδας, χρωματολόγια και tablet, για να εμπλουτίσετε τη συζήτηση και να την εμπνεύσετε με εικόνες από τις τάσεις. Κάντε της ανοιχτές ερωτήσεις, για να πάρετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες γύρω από το στυλ ζωής της, τις συνήθειες, αυτά που της αρέσουν, τους φόβους και τυχόν δισταγμούς της, το χρόνο που διαθέτει για την περιποίηση των μαλλιών της. Μιλήστε της για τάσεις, για υπηρεσίες χρώματος, πείτε της αυτό που θα την κάνει να αγαπήσει τα μαλλιά και το στυλ της.
Ζητήστε της την άδεια να αγγίξετε τα μαλλιά της και να εξετάσετε το τριχωτό της. Βρείτε τη φυσική της βάση και πάρτε πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες χρώματος που έχει κάνει. Θα σας βοηθήσει επίσης να λάβετε υπόψη και το χρώμα των ματιών της καθώς και του δέρματος της. Εάν συναποφασίσετε να κάνετε υπηρεσία χρώματος, προτείνετε της να πάτε στο color bar μαζί. Κάντε της τουλάχιστον 3 χρωματικές προτάσεις και αφήστε την να αποφασίσει. Μοιραστείτε τη διάγνωση με την πελάτισσά σας, χρησιμοποιώντας μια «κάρτα ομορφιάς». Περιγράψτε πλήρως την υπηρεσία ή τις υπηρεσίες που της προτείνατε και εξηγήστε πως θα τις κάνετε. Δώστε έμφαση στην επαγγελματική διαφορά και τα προϊόντα που θα χρησιμοποιήσετε και περιγράψτε το τελικό αποτέλεσμα.
Μην προσπαθήσετε να πουλήστε, αφήστε την να αγοράσει. Όσα περισσότερα πράγματα κάνει για τον εαυτό της, τόσο καλύτερα θα νιώθει, τόσο καλύτερη είναι η εμπειρία και το συναίσθημα που παίρνει από το κομμωτήριο.
Στρατηγική στιγμή: το 90% της δαπάνης της επίσκεψης εξαρτάται από τη διάγνωση!
Πηγή: esteticamagazine.gr