Οι καινούριες δυναμικές καμπάνιες γνωστών fashion brands που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον
Παρ’ όλο που διανύουμε μία δύσκολη και πρωτόγνωρη εποχή για όλους, τα πράγματα συνεχίζουν να κυλάνε με ταχύτατους ρυθμούς, προσπαθώντας πάντοτε να προσαρμοστούν στις ανάγκες της εποχής και στα νέα δεδομένα. Αυτό ισχύει και στο χώρο της μόδας. Η νέα σεζόν είναι «έξω» από την πόρτα μας και οι σχεδιαστές χωρίς να χάνουν χρόνο και με τα μέσα που διαθέτουν πλέον, μας παρουσιάζουν καινούργιες καμπάνιες και δημιουργίες, γεμάτες φαντασία, προσωπικό χαρακτήρα και πολύ στιλ.
Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και γνωρίστε τα πιο hot νέα στον κόσμο της μόδας των τελευταίων ημερών
Burberry X Bella Hadid
Το διάσημο fashion house Burberry αποφάσισε να καινοτομήσει, παρουσίζοντας τη νέα it bag του. Για πρώτη φορά στην ιστορία του, ο οίκος δημιουργεί μία ολόκληρη καμπάνια για μόλις μόνο ένα κομμάτι, τη «The Pocket Bag», όπως είναι το όνομα της. Για το λανσάρισμα της νέας τσάντας επέλεξε να συνεργαστεί με τη Bella Hadid. To 23χρονο μοντέλο ποζάρει για τους φωτογράφους Inez και Vinoodh με θέμα που εμπνέεται από το βασίλειο των ζώων μαζί με τις pocket bags. Το καινούργιο σχέδιο του οίκου κάνει την εμφάνισή του σε διαφορετικά μεγέθη και χρώματα, με στόχο να καλύψει τις ανάγκες όλων των γυναικών. Η πρακτικότητα και η ευελιξία που προσφέρει είναι ξεκάθαρη, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως cross bag αλλά και ως tote.
«Μου άρεσε πολύ η φωτογράφιση αυτής της καμπάνιας, αφήνοντας το εσωτερικό πνεύμα των ζώων μου ελεύθερο! Είχαμε πολύ όμορφη ατμόσφαιρα στο σετ, η διάθεση ήταν πραγματικά καταπληκτική και παιχνιδιάρικη, ένιωσα ότι καταφέραμε να αιχμαλωτίσουμε την ενέργεια και τη δύναμη της γάτας », δήλωσε η Bella.
«Για την πρώτη bag’s campaign της Burberry, ήξερα ότι έπρεπε να δώσω στην Pocket bag μια ισχυρή σύγχρονη ενέργεια και έτσι μαζί με την Katy, τον Inez και τον Vinoodh αναπτύξαμε μια συναρπαστική καμπάνια εμπνευσμένη από το Animal Kingdom του Burberry », δήλωσε ο creative director του οίκου, Riccardo Tichi.
Alexander McQueen, Heart lockets
Τα heart lockets κοσμήματα του Alexander McQueen, τα οποία παρουσιάστηκαν στο show του γνωστού οίκου για την σεζόν Fall/Winter 2020 έχουν μαγνητίσει τα βλέμματα κι έχουν ήδη κερδίσει το ενδιαφέρον. Στη συγκεκριμένη συλλογή θα συναντήσετε κοσμήματα όλων των ειδών που αντλούν έμπνευση από τα παραδοσιακά Love Spoons της Ουαλία- κουτάλια, τα οποία είναι σκαλισμένα με σύμβολα αγάπης. Ένα τριπλό μενταγιόν διαφορετικό μεγέθους, oversized δαχτυλίδι και sophisticated & chic κρίκοι είναι τα κοσμήματα, από τα οποία αποτελείται αυτή η νέα collection. Items που μπορούν να κερδίσουν μία θέση στις εμφανίσεις μας, αναβαθμίζοντας τα σύνολά μας.
Burberry, Face masks
Ο Βρετανικός οίκος αποφάσισε να βάλει και τη δική του πινελιά, στη περίοδο της πανδημίας που διανύουμε. Κυκλοφόρησε μία επιλογή από face masks με αντιμικροβιακή λειτουργία με το γνωστό σε όλους καρό print, η οποία είναι διαθέσιμη αποκλειστικά online. H δράση του brand δε σταματάει εδώ, καθώς έχει αποφασίσει ότι ένα ποσό από τα κέρδη των πωλήσεων θα δωρίζονται σε περιοχές που έχουν πληγεί και συνεχίζουν να πλήττονται σοβαρά από τον Covid-19. Οι μάσκες έχουν κατασκευαστεί από βιώσιμα και ανακυκλωμένα υλικά, φιλικά προς το περιβάλλον και παρουσιάζονται σε μπλε και μπεζ απόχρωση. Μπορούν να επαναχρησιμοποιηθού, αφού διαθέτουν έντονη αντιμικροβιακή τεχνολογία και έρχονται σε μία αποθηκευτική θήκη αντίστοιχης τεχνολογίας.
Simon Porte Jacquemus, “Images”
Ο αγαπημένος Γάλλος σχεδιαστής, Simon Porte Jacquemus, ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το δεύτερο βιβλίο του με τίτλο “Images”. Το πρώτο άλμπουν με μία σειρά από πανέμορφο φωτογραφικό υλικό είχε κυκλοφορήσει το 2017 με τίτλο “Marseille je t’aime”, στο φεστιβάλ OpenMyMed της γαλλικής πόλης. Το καινούργιο του εγχείρημα που επρόκειτο να κάνει την εμφάνισή του αύριο, 1 Σεπτεμβρίου, και θα περιλαμβάνει εικόνες χωρίς καμία επεξεργασία, τις οποίες συναντάμε πολύ συχνά στο προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.
“Είμαι τόσο χαρούμενος που θα κυκλοφορήσει το δεύτερο βιβλίο μας την 1 Σεπτεμβρίου. Όλες οι αγαπημένες μου εικόνες από το Iphone μέσα σ’ ένα βιβλίο. Είμαι τόσο ενθουσιασμένος !”, έγραψε ο σχεδιαστής κάτω από τη φωτογραφία για την ανακοίνωση της κυκλοφορίας στο Instagram.
Acnes, Check&Dogs
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Acnes Studios, Jonny Johansson, εμπνεύστηκε από την αγάπη που τρέφει για τους σκύλους και δημιούργησε τη νέα φθινοπωρνή συλλογή, η οποία έχει τίτλο “Check&Dogs”. Η καινούργια αυτή collection, περιλαμβάνει ρούχα και αξεσουάρ, τα περισσότερα από τα οποία έχουν επάνω τους διάφορα prints από σκύλους, έργα της Βρετανίδας καλλιτέχνιδοςLydia Blakeley. Όπως είναι φανερό και από το όνομα της συλλογής, οι δημιουργίες είναι βασισμένες σε δύο στοίχεια. Το δεύτερο είναι κομψά κομμάτια από υπέροχο καρό μοτίβο. Από την καμπάνια δεν μπορούσαν να λείπουν τα σκυλιά. Πιο συγκεκριμένα στη δημιουργία της έλαβαν μέρος μέλη του προσωπικού του Acnes Studios μαζί με τους τετράποδους φίλους τους.