Μόδα

Burberry, H&M, L’Oreal και πάνω από 250 brands στη μάχη για τη μείωση του πλαστικού

Ο πλαστικός κίνδυνος αντιμετωπίζεται συλλογικά από τον κόσμο της μόδας και της ομορφιάς!

Είναι γεγονός πως το πλαστικό πλέον αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους του πλανήτη και σύμφωνα με το Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον εώς το 2050 στη θάλασσα θα υπάρχουν περισσότερα πλαστικά σκουπίδια παρά ψάρια.

Κάπως έτσι, με τον πλαστικό κίνδυνο να μας απειλεί παραμένοντας αναλλοίωτος για δεκαετίες ή και αιώνες, ο κόσμος της μόδας και της ομορφιάς αποφάσισε να ενώσει τις δυνάμεις τους για τη σταδιακή μείωση του. Πιο συγκεκριμένα, μία νέα εκστρατεία ξεκίνησε από το Ellen MacArthur Foundation στην οποία συμμετέχουν πάνω από 250 brands, μεταξύ των οποίων μεγάλοι οίκοι μόδας όπως Burberry και Stella McCartney, street style labels όπως H&M και brands της Inditex, αλλά και beauty brands όπως η L’Oreal που υπέγραψαν τη παγκόσμια δέσμευση New Plastics Economy Global Commitment κατά την οποία αναλαμβάνουν την ευθύνη της μείωσης του πλαστικού. Στην προσπάθεια αυτή μάλιστα το online store Everlane δημιούργησε μια νέα collection φτιαγμένη αποκλειστικά από ανακυκλωμένες πλαστικές μπουκάλες.

”Τα πλαστικά σκουπίδια είναι μια μεγάλη, παγκόσμια περιβαλλοντική πρόκληση. Δεν μπορεί ένα brand να πολεμήσει μόνο του. Πρέπει να λειτουργήσουμε σαν μια φωνή και η εκστρατεία είναι ένα μεγάλο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση” δήλωσε σχετικά με την νέα ενέργεια η Cecilia Brannsten, manager περιβαλλοντικής βιωσιμότητας της H&M.