Μακιγιάζ, Πρόσωπο

Hot News| Ο οίκος Valentino λανσάρει την πρώτη του συλλογή μακιγιάζ

Ο δημιουργικός διευθυντής Pierpaolo Piccioli θα αποκαλύψει την πρώτη συλλογή μακιγιάζ του ιταλικού οίκου στις 31 Μαΐου.

Η σχέση μεταξύ μόδας και ομορφιάς είναι αλληλένδετη γι’ αυτό και ολοένα και περισσότερα fashion houses λανσάρουν τη δική τους σειρά καλλυντικών. Ο νέος οίκος που πρόκειται να συμπεριληφθεί πολύ σύντομα στη λίστα δεν είναι άλλος από τον οίκο Valentino.

Την Τετάρτη 28 Απριλίου 2021, το ιταλικό fashion house ανακοίνωσε πως στις 31 Μαΐου πρόκειται να αποκαλύψει την πρώτη συλλογή μακιγιάζ του, η οποία θα περιλαμβάνει 50 αποχρώσεις κραγιόν, 40 αποχρώσεις foundation και πληθώρα προϊόντων για τα μάτια. Όλα τα προϊόντα θα είναι “κλεισμένα” σε πολυτελείς κόκκινες συσκευασίες, διακοσμημένες με το signature logo του οίκου. Το νέο εγχείρημά του θα προστεθεί στο beauty portofolio του, το οποίο μέχρι στιγμής περιλάμβανε μόνο αρώματα, το νεότερο από τα οποία είναι το Voce Viva.

Ο οίκος δεν έχει δημοσιοποιήσει ακόμα φωτογραφίες των προϊόντων ή της καμπάνιας, κρατώντας το νέο τoy εγχείρημα εφτασφράγιστο μυστικό μέχρι το λανσάρισμα στις 31 Μαΐου. Το μόνο που αποκάλυψε είναι ότι πίσω από την καμπάνια κρύβεται ο δημιουργικός διευθυντής Pierpaolo Piccioli και 16 “top-secret talents” με “κάθε μοντέλο να εκφράζει μια απόχρωση του Valentino”.

“Η ομορφιά είναι μια πολυπλοκότητα που επιλύεται μέσω της αγάπης. Η ομορφιά είναι δημοκρατική. Κοιτάζω την ταυτότητα κάθε ατόμου, τη μοναδικότητα που περικλείει την ποικιλομορφία. Η ομορφιά είναι για τη χάρη. Η χάρη είναι κάτι που δεν μπορείς να περιγράψεις, είναι μια αντίληψη. Η ομορφιά είναι κάτι που μου δίνει συναίσθημα. Είναι μια σύνδεση. Για το μακιγιάζ, το όραμά μου είναι το Rosso Valentino 22, με μορφοποίηση 16 ατόμων. “, δήλωσε ο Piccioli.

Παρατηρώντας τα πιο πρόσφατα shows του οίκου, είναι εύκολο να υποθέσει κανείς πως το χρώμα θα έχει κυρίαρχο ρόλο στη νέα σειρά μακιγιάζ. Η συλλογή για την Άνοιξη 2021, αλλά και οι custom made δημιουργίες που παρουσιάστηκαν στο κόκκινο χαλί των Golden Globes και Oscars ήταν άλλωστε γεμάτες έντονα χρώματα, όπως φούξια, κοραλί και κίτρινο, με το κόκκινο να εξακολουθεί φυσικά να αποτελεί staple χρώμα για το brand.

Πηγή:www.harpersbazaar.gr/Πηγή φωτογραφίας:https://www.allure.com/