Ο δημιουργικός διευθυντής Pierpaolo Piccioli θα αποκαλύψει την πρώτη συλλογή μακιγιάζ του ιταλικού οίκου στις 31 Μαΐου.
Η σχέση μεταξύ μόδας και ομορφιάς είναι αλληλένδετη γι’ αυτό και ολοένα και περισσότερα fashion houses λανσάρουν τη δική τους σειρά καλλυντικών. Ο νέος οίκος που πρόκειται να συμπεριληφθεί πολύ σύντομα στη λίστα δεν είναι άλλος από τον οίκο Valentino.
Ο οίκος δεν έχει δημοσιοποιήσει ακόμα φωτογραφίες των προϊόντων ή της καμπάνιας, κρατώντας το νέο τoy εγχείρημα εφτασφράγιστο μυστικό μέχρι το λανσάρισμα στις 31 Μαΐου. Το μόνο που αποκάλυψε είναι ότι πίσω από την καμπάνια κρύβεται ο δημιουργικός διευθυντής Pierpaolo Piccioli και 16 “top-secret talents” με “κάθε μοντέλο να εκφράζει μια απόχρωση του Valentino”.
“Η ομορφιά είναι μια πολυπλοκότητα που επιλύεται μέσω της αγάπης. Η ομορφιά είναι δημοκρατική. Κοιτάζω την ταυτότητα κάθε ατόμου, τη μοναδικότητα που περικλείει την ποικιλομορφία. Η ομορφιά είναι για τη χάρη. Η χάρη είναι κάτι που δεν μπορείς να περιγράψεις, είναι μια αντίληψη. Η ομορφιά είναι κάτι που μου δίνει συναίσθημα. Είναι μια σύνδεση. Για το μακιγιάζ, το όραμά μου είναι το Rosso Valentino 22, με μορφοποίηση 16 ατόμων. “, δήλωσε ο Piccioli.
Παρατηρώντας τα πιο πρόσφατα shows του οίκου, είναι εύκολο να υποθέσει κανείς πως το χρώμα θα έχει κυρίαρχο ρόλο στη νέα σειρά μακιγιάζ. Η συλλογή για την Άνοιξη 2021, αλλά και οι custom made δημιουργίες που παρουσιάστηκαν στο κόκκινο χαλί των Golden Globes και Oscars ήταν άλλωστε γεμάτες έντονα χρώματα, όπως φούξια, κοραλί και κίτρινο, με το κόκκινο να εξακολουθεί φυσικά να αποτελεί staple χρώμα για το brand.